Coolt...!!! ;-)

Hej Alla Små Pandisar!! ;-)
Jag glömde blogga igår för vi var i några grottor i går. Som (tre) pojkar hittade år 1959
Ganska konstigt att dom hittade den så sent jag menar azzå den har funnits i typ 4 miljader (folket i förritiden hade det som en gravplats) Och vem vet det kanske har funnits diosarier där?
Många människor (azzå experter) har undersök den satt fast lampor och gångar och sånt så man kunde gå där men för att få biljetter att gå in där så fick man typ stå i kö i en timme (eller något).
Det var jätte-många människor där som stod och köade (som vi då)
Om ni undara får jag inte lägga ut någon bild på mig eller min familj om jag hade fått hade jag gjort det!!! ;-)
Nu ska jag iallfall gå upp till polen och bada (polen på detta hotellet är liten. Fast den ligger på taket)

Kramar
swinda

Ps. Tack lyre6 för att du kommenterade!! ;-D

PPs. Alla som komenterar min blogg skriver jag tack till i nästa inlägget!! ;-)

Kommentarer
Postat av: alice

hej jag har kollat den nu vi kan prata mer sen när vi träffas

2011-08-23 @ 16:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0