Hej är i Spanien!!!! ;-)

Hej Alla Små Pandisar!!! ;-)
Jag är i Spanien...(i den heta värmen)
Jag åkte i fredags kommer hem en dag efter skolan börjar :-D
Det är värkligen skönt här i Spanien det är sent på kvällen och jag sitter i min säng på hotellet och skriver ( på MAMMA,s jobbdata!!!
Kan inte skriva så mycket mer måste lägga mig snart!!!( Klockan är 11)
Jag kan tipsa och en hemsida som heter GIRLSGOGAMES ni kan skriva www.ggg.se om ni vill det ska vara lättare annars kan man skriva www.girlsgogames.se och om ni undrar heter jag Sweet-COOL-Girl på ggg/girlsgogames
Ni kommer fatta sen varför jag säger vad jag heter på ggg/girlsgogames!!!! ;-)

Godnatt
swinda ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0