Det ä alltid sommar i panfu del 2 förra skulle vara del 1


Det är alltid sommar i panfu del 2

Nu spred sig ryktet väldigt snabt i panfu alla blev ännu räddare.
swinda sa: '' Kan vi inte åka till Bitterland jag vill se hur det ser ut vi kan ju passa på att säga till honom som styr Bitterland till Panfu att han ska styra bort Bitterland från Panfu annars får han smaka på en smock av mig minsann '' Då sa dom andra såhär: '' sikken bra ide' du fick swinda vi säger att om han inte flyttar bort Biterland från Panfu så får han skänna på en riktigt smock av oss allihopa ''  ''Jaa det säger vi '' ropar alla i kör. Nästa dag börjar dom bygga en hellikopter för att det är ändå ganska långt dit dom får hjälp av Prooffesor Bookworm.

Det har gått 2 veckor!!

Äntligen är dom klara dom får några bar prylar av Prooffesor Bookworm, dom får en riktigt snygg dräkt av Lilli och dom får mat så dom kan klara sig i 5 dagar av Ches Bruno. Nu är dom klara för avfärd dom flyger iväg långt upp i himmeln efter 3 dagar är dom framme. '' Hjälp vad läskigt '' säger mpie och sona4 i munn på varandra  '' Vad coolt '' säger swinda och mimmilina7 i munn på varandra '' Hur kan ni tycka det? det är ju läskigt här '' säger mpie och sona4 '' Nää det är ju jätte-häftigt '' säger swinda och mimmilina7..

Fortsättnig följer...

Kommentarer
Postat av: mimmilina7

den var bra det var kul att vi sa coolt i munn på vrandra säg till när vi ska spela oloko.se

2011-09-22 @ 19:07:36
Postat av: swinda

Visst var de coolt att vi sa coolt i munk på varann jag tror jag ska säga till fler vår klass att läsa min blogg den är riktigt rolig eller hur kan du också sägs det till någon? Det hade varit kul om du också sa till några att läsa min blogg och komentera förståss!!!

2011-09-22 @ 20:53:38
URL: http://swindapanfu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0