Panfu saga.. Handlar om mina riktiga vänner!!

DET ÄR ALLTID SOMMAR I PANFU!

Det var en härlig sommardag i panfu mimmilina7 var ute i den stora djungeln med sina kompisar swinda, amalie, sona4 och mpie alla hade jättekul!!! Helt plötsligt kom de mörka mörka moln alla pandor blev jätterädda! Alla sprang och gömde sig i grottorna!!! mimmilina7, swinda, amalie, sona4 och mpie gick in till Profesoor Bokwoorm. Dem frågade honom om han visste vad det var som hände men han visse inte säkert så dom gick upp till slottstornet och gick in till Kamaria och frågade om hon visste vad som hände. Kamaria visste precis vad det var som hände hon sa: '' jag har läst i en bok om det här!!! För hundra år sedan så kom det en hemsk ö till Panfu som heter Bitterland den kommer var 1000:de år och något år så växer den ihop med Panfu. Bitterland och Panfu blir en enda stor ö och kan aldrig bli var sin ö igen!! '' '' HJÄLP VAD LÄSKIGT '' skriker alla i kör!! (förutom Kamaria förståss)

FORTSÄTTNING FÖLJER...


Kommentarer
Postat av: mimmilina7

den avr jätte bra swinda säg till när du har skrivit andra delen och det var snällt att jag fick vara med hejdå

2011-09-21 @ 16:29:14
Postat av: swinda

tack för att du sa att den var bra du är den enda som läser min blogg!! så det var såklart att du skulle vara med då

2011-09-22 @ 17:52:39
URL: http://swindapanfu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0